29 квітня 2016 р.

Справжній ризик - це жити без ризику


Занадто багато хто з нас живуть в ніші, яка називається «безпечною гаванню Відомого» чи "зоною комфорту". Все підсумовується одноманіттям буденного: 10 років - все той же сніданок. 10років - все той же шлях на роботу,. 10 років - одні й ті ж розмови. Одні і ті ж думки 10 років поспіль. Я зовсім не засуджую подібний спосіб життя. Вам це подобається? Тоді все прекрасно! Але я не знаю нікого, хто був би щасливий, живучи такою долею. Виконуючи звичні дії, ти отримуєш тільки те, до чого давно звик.

Ейнштейн визначав божевілля як виконання одних і тих же дій в надії на різний результат. Але більшість людей саме так і живуть. Радість приходить тоді, коли ви вносите в гру частину себе і починаєте випробовувати долю. Так, при цьому невдачі трапляються частіше. Але Успіх теж приходить частіше.
У більшості випадках притаманні помилки у результаті якихось рішень. І, на жаль, багато людей сприймають ці помилки за поразки, що є категорично неправильним висновком.
"Я помиляюся частіше, ніж більшість людей. Я помиляюся постійно. Мені доводилося терпіти невдачі в бізнесі. Я терпів невдачі в особистих відносинах. Терпів невдачі в житті. Раніше я дивувався, чому це відбувається. Я пробував грати роль «бідний я, бідний», страждаючи від небезпечної хвороби хронічної жертви."
Варто збагнути, що у всіх подібних змістах заключення повинно бути одним: Невдача - це ціна величі. Невдача - головний інгредієнт найвищого досягнення. Як писав гуру новаторства Девід Келлі: «Чим швидше помилитеся, тим швидше досягнете успіху».
Ви не зможете перемогти, залишаючись у своїй безпечній ніші, лише зрідка дозволяючи собі добре прораховані ризики. І чим частіше ви ризикуєте в погоні за мрією, тим більше ви терпите невдач і наближаєтесь до мети.

Невдача - тільки частина процесу досягнення світового класу. 
«Промахи - ознака майстерності», - говорить консультант з питань менеджменту Том Петерс. Кращі фірми нашої планети терпіли невдач набагато більше, ніж компанії середньої ланки. Найуспішніші особистості нашої планети терпіли більше невдач, ніж звичайні люди. Справжня і єдина поразка - не мріяти. Немає нічого ризикованішого, ніж жити без ризику. Влучно зауважив одного разу Марк Твен: «Через двадцять років ви будете більше шкодувати про незроблене, ніж про зроблене».

Справжній ризик - це жити без ризику.
Тому вперед, вийдіть за свої межі вже сьогодні. Попросіть надати вам кращий столик у вашому улюбленому ресторані, а коли полетите в подорож на літаку, вимагайте покращення умов польоту в першому класі. Почніть з найпростішого, що можете вимагати для себе і пам'ятайте: "Хто не грає і не ризикує, той не виграє!".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Не жалій про скоєне; Відпускай образливе; Прикрашай спотворене; Відкидай загублене. Вінайди загублене; Доглядай посіяне;  Розфарбуй знебарвл...