22 травня 2016 р.

Засоби масової інформації / засоби масового впливу?

Здавалося б - навіщо держава підтримує і ще намагається опустити і без того низький інтелектуальний рівень населення, адже його економіко-промисловий, науковий і культурний прогрес безпосередньо залежить від стану умов співгромадян?

Чому безпосередньо в ту епоху, коли у жителів планети виникло стільки коштів і можливостей для освіти і творчості, ми бачимо такий потік тупості в кіно, в мережі і на ТБ?Отже, щоб людьми було легше управляти, їх потрібно відучити багато думати. Мислення середньостатистичного громадянина повинно залишатися на рівні мислення підлітка.Як це здійснюється на ділі?
Шаблони і стереотипи значно полегшують мислення. Чим більше в голові трафаретів і загальновизнаних точок зору, тим менше простору для власної думки. Особливе значення займає думка «авторитетів», які виступають в ЗМІ - артистів, спортсменів, політиків, телеведучих: якщо весь час слухати їх, то не доведеться трудитися над складанням власної думки.
Мислення повинне бути строго оцінююче. Оцінки повинні носити категоричний, однозначний характер: ось це добро, а ось це зло; це добре, а це погано; це біле, а це чорне - третього не дано, ніяких сірих відтінків і півтонів.
Чим по суті займається громадянин, розслабляючись після роботи перед телевізором? Отримує емоції і регоче. Гумористичні передачі займають левову частку дозвілля. Однак цей гумор не вимагає розумових зусиль, в основному він плоский (як для дітей), або пошло-вульгарно-матірний (як варіант - «цинічний»). Кращий гумор для громадян, це так звана «ржака» - коли якась неадекватна дія, яка не потребує роздумів, викликає реакцію сміху.
На мінімізацію звички мислити спрямована вся різноманітна індустрія розваг - по 50 каналів телебачення в кожному будинку, всілякі шоу, торгово-розважальні комплекси, бари, клуби і кафе, алкоголь. Чим би народ не був зайнятий - головне, щоб не заважав.
Мас-медіа повинні заохочувати і розвивати в людях ті емоції і якості, які допоможуть виробникам різних товарів і послуг добре наваритися.
наприклад:
      - Жадібність, прагнення до легкості в досягненні;
      - Почуття переваги, егоцентризм, нарцисизм;
      - Агресія, прагнення домінувати;
      - Сексуальний інстинкт, бажання виглядати привабливо;
      - Бажання виділятися, бути особливим, не таким, як усі (невиправдано);
      - Прагнення бути модним, бути «в тренді», не відставати від життя, частіше міняти гардероб і оновлювати речі.
Кінцева мета мас-медіа - навіть не настільки створення тупої сірої маси народу через розваги, скільки формування споживача.
Ідеальний споживач повинен бути впевнений у своїй винятковості, бути егоїстичним і самозакоханим. Його «Я» і його забаганки повинні бути в центрі його всесвіту. Заохочується не логічних, а емоційне ставлення до подій. Бажання людини повинні затьмарювати його реальні потреби. Людей прагнуть навчити сильно хотіти нові речі, навіть коли в них немає практичної потреби.Ідеальна маса, якою можна управляти - та, яка не стане обмірковувати заклик, а відразу піде купувати (у різних сенсах йього слова), підкоряючись своїм бажанням.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Не жалій про скоєне; Відпускай образливе; Прикрашай спотворене; Відкидай загублене. Вінайди загублене; Доглядай посіяне;  Розфарбуй знебарвл...