10 квітня 2016 р.

Маніфест вільної людини

1. Свобода для мене - не мета, а спосіб життя. 
2. Те, про що я думаю, відповідає тому, про що я говорю і що роблю. Я уникаю фальші і лицемірства.  
3. Я підтримую прояв свободи в інших і поважаю чужу думку.  
4. Я беру на себе відповідальність за свої думки, слова і вчинки. Я не чекаю, що в моєму житті хтось прийме рішення за мене, і не скаржусь на обставини.  
5. Я пам'ятаю про те, що можу помилятися, як і будь-яка людина. Я вмію бачити свої помилки і визнати їх.  
6. Мої погляди можуть змінюватися. Якщо сьогодні я думаю інакше, ніж вчора, я не буду триматися за старі ідеї заради ілюзії стабільності.  
7. Я розумію, що не можу знати всього. Я прагну відрізняти те, про що мені відомо, від своїх домислів, припущень і бажань.  
8. Я не приймаю на віру чиюсь думку лише в силу авторитетності того, хто її висловив. Я прагну отримувати інформацію з різних джерел, самостійно аналізувати її і перевіряти на досвіді. 
 9. Страх - головна перешкода на шляху до свободи. Я рятуюся від страху - перед життям, перед іншими людьми і перед собою, перед можливим засудженням. Мій перший крок до подолання страху - помітити і чесно визнати, якщо я чогось боюся.  
10. Я усвідомлюю і приймаю будь-які свої почуття і бажання. Я не соромлюся і не звинувачую себе за них. Коли я висловлю свої почуття, і чи буду я добиватись здійснення своїх бажань та які методи для цього виберу - залежить від мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Не жалій про скоєне; Відпускай образливе; Прикрашай спотворене; Відкидай загублене. Вінайди загублене; Доглядай посіяне;  Розфарбуй знебарвл...